tisdag 28 juli 2009

Nu då

Har varit i Avesta med Madde....och det gick ju snabbt. Tror vi gick igenom stan på 10min. Sen tillbaka till fagersta där vi tog en fika (jag en lunch) på Vallonen och pratade lite skit och spanade runt.
Trevligt trevligt.
Och vad händer nu ?? Kaske tar jag mig en tur till mamsen och syrrorna för att få dagen att gå. Ikväll ska jag glo på film i min ensamhet och försöka njuta av lugnet.
Mens har jag och super sugen på godis är jag hela tiden.
Detta hjälper inte min enorma kroppshydda det minsta.
I helgen blir det lite party. Fick en inbjudan för ett bra tag sen som jag bara inte kunde tacka nej till, så barnvakt är fixad...dom sover hos mamma från lör-sön medans jag roar mig.
Detta är en grej jag har myyyyycket mycket svårt för.
Att lämna bort mina barn så att jag ska festa.
Har ont i magen utav det, men denna gången blir det så.
Jag ska träffa en gammal vän och byta miljö för en kväll och jag tror inte att jag kommer att ångra mig.
Och barnen ser fram emot att få sova hos mormor, så jag ska försöka lägga mitt dåliga samvete åt sidan och njuta av den kommande kvällen i goda vänners lag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det tycker jag att du ska göra, UTAN dåligt samvete. Kram Linda