torsdag 30 juli 2009

Nu snackar vi tonåren

Har tittat igenom gamla fotografier från ungdommens ljuvliga dagar. Runt 16-19 år

Och det dyker upp några frågor i mitt huvud........:

*Hur i helvete har jag kunnat fått hångla med killar under dessa år. För jag fick hångla, hade aldrig en kille som i ett förhållande. Men hångla gjorde jag ofta *S*
*Va i helvete gjorde killarna ens i min närhet

*Va i hevete tänkte jag på när jag stod framför spegeln och sa "Nu är jag klar, ser bra ut det här, nu går vi ut och festar" (sa säkert inte så men ni fattar)

*Kläderna !!! Shit....kläderna....vad skulle det föreställa. Tyckte jag själv att de satt bra ??

*Ögonbrynen................shit alltså...dessa ögonbryn. Har iofs alltid haft problem med att få dom snygga......men då !!! Oj oj oj oj oj Såg ut som nån seriefigur. Antingen var dom tjocka raka och svarta, eller knappt synbara.

*Håret......................fy fan alltså, det där jävla håret, frisyrena !!!!

Ååååå skulle så gärna vilja bjuda på ett foto, men jag skäms alltså arslet av mig. Så sjuuuukt ful !!!

Men detta ska vara en öppenhjärtlig blogg......en ärlig, sann.....inga hemlighetsmakerier.

Detta mina damer och herrar är ändå ett OK kort hahaha. Kolla in mitt cooola örhänge högt uppe på örat liksom. Jag var såååå tuff. Mitt läderband runt halsen....såååå cool. Mina markerande ögonbryn....såååå raka, min fina hårtesar som ramade in mitt härliga nylle. SOM jag hade grejat med den frisyren innan jag bara: Så där ja, tipp topp !!!! hahahaha

Kortet är taget i Åsele en sommar när jag var med Marie och hennes föräldrar i deras stuga.

Sjukt rolig sommar, mensom sagt....hur jag kunde ragga då det förblir ett mysterium.

2 kommentarer:

Marie sa...

ja du haha funderar på samma.. hur fan kunde jag få hångla så mycket!! haha men vi var väll sååå charmiga eller nått!! haha men kuuul var det!

Anonym sa...

Jag tycker du är/var fin...=)