tisdag 28 juli 2009

så konstigt det känns

Så konstigt det känns i mig. Jag vill vara ensam men längtar efter sällskap. Vill nog ha sällskap av nån som bara finns här och som inte vet hur jag mår.
Som pratar om roliga saker och som jag bara kan ha det avslappnat med.
Nån jag kan koncentrera mig på istället för att tänka på mig själv........typ.
Svårt att förklara.
En filmkvällsdejt hade suttit fint. Hade gärna fått vara en kille.....dom är lite mindre känslosamma och "lätta" att bara hänga med..................det var oxå svårt att förklara. :D
.......................................................
Fick en förfrågan idag om att ta kort på ett bröllop. Jag kände att jag fick svårt att andas.....nu var det nån som litade på min förmåga igen....varför kan jag inte göra det själv oxå.
Fan....jag tackade iallafall nej. Känner sån enorm press på mig själv. Och när det är nån jag inte känner så blir pressen större.
Hade jag sagt ja, hade jag gått och oroat mig, varit nervös och haft ont i magen tills dess att dom fått bilderna och sagt tack va bra det blev (det säger folk även om dom inte tycker det) ;)

Inga kommentarer: