lördag 18 juli 2009

Va händer ??

Puss på dig maria och tack för ditt uppmuntande samtal + heting bilderna på FaceBook.

Maria är för härlig. Istället för att gråta närbarnen åkt så blir jag skit glad. Pratade med henne och hon nu tydligen är skit trött på mig hahahaha, av den anledningen som jag fick så är det faktiskt helt ok :)

Småkillar som pratar om mig på väg hem från krogen. SKulle kunna skaffa ett harem av killar under 25 års åldern.

Kanske låter kaxigt men det är inte min mening. Och självklart så överdriver jag. Men ändå !!

Men jag förstår inte vad dom vill med en 30 plusare med två barn till hihihihi, men lite roligt är det allt. Smicker och komplimanger oavsett ålder är ju alltid trevligt.








2 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att höra gumman! Jag bjuder på den men jag har itne hört ditt namn på hela dagen så jag börjar sakna dig lite faktiskt!:)

Jaana Säker sa...

Du vet väl vad en MILF är? ;) Är man det så är man bara, haha! Då har man alla efter sej ;)