fredag 17 juli 2009

Två favvisar

Jag har två favorit bloggar. Dom är nog ganska otippade och jag vill inte lägga ut dom, för jag vet inte om dom vill det. Men den ena bloggen skrivs av en gammal bästis från gymnasietiden, den andra är från en tjej som jag hittade genom en lunchdejt typ. (inte med henne dock ;))

Dom bloggarna är det inga krusiduller med, inget överdrivet på nåt vis. Dom är bara så mänskliga och naturliga och "vanliga"......... I dom får man verkligen läsa om livet och känslor och vardagen. Lättlästa, inga suuuper långa inlägg (även om jag gillar sånna ibland oxå) och rakt igenom genuina, för jag tror dom skrivs med hjärtat.

M & M jag följer era liv varje dag och tack för att ni vill dela med er :)

2 kommentarer:

Tanja sa...

Så tycker jag att din blogg är!!

Marie sa...

Känner samma för dig blogg! Det är riktiga känslor i riktiga livet!
Du är bäst! ;)