torsdag 23 juli 2009

den vilda bebin......

...jag har en....har du ??






På väg hem från mamma idag så somnade Ludde i vagnen.
Hugo vägrade stå på ståbrädan och sprang i fel riktning när vi var halvvägs upp för backen från servus.
I med barnvagnsbromsen och efter Hugo.
Bär Hugo som väger en hel del och (speciellt när man bär honom på ena armen) skjuter upp Ludde me den andra. Jobbigt.
Detta upprepar sig tre gånger innan vi kommit hela vägen upp.
Men mitt i allt när jag har Hugo på armen och svetten lackar så säger han: "Mamma, vet du??"
Nej, va då hjärtat?? "Jag älskar dig"
åååååååå böööööööööl !!! Min fina fina Hugo.
Han vet kanske inte innebörden men han vet att "Jag älskar dig" alltid följs av varma blickar, gos, kramar och pussar.
Så han vet att det är bra....och han säger det ofta men ibland träffar det lite extra !!!
Han är så gosig mellan alla bus. Mycket kramar och pussar och mycket sitta i knä, mycket hålla handen när man ska sova. eller så vill han ligga på magen.
Han är bara sååååå bäst !!!!!

1 kommentar:

Marlene sa...

Visst är det underbart att höra de tre orden från sina barn. Inget annat i världen existerar då. Du är säkerligen värd dom orden flera gånger om oxå.