måndag 27 juli 2009

känns så jävla kukigt

Nu har Xet kommit och dragit iväg med mina barn igen (jag vet att det är hans ungar oxå på ett litet hörn) Känns inte roligt. Jag hatar det och jag hatar honom. Same old story, I know !!
Jag tycker hela allt det här är så jävla skumt. För ett år sen var vi ihop, nu är vi främlingar i stort sett.
Fan vilka vändningar livet tar.
Det gäller bara att spänna fast sig för det går undan.
Och jag vet inte om allt är klart för mig, det kanske är därför jag är där jag är.
I en livskris.......som det så fint kallas.
31 år, singel, tvåbarnsmamma och mitt uppe i en livskris.
Med just nu ett obefintligt självförtroende.
Men den här tiden jag haft med barnen har varit underbar på alla sätt, även om det har varit en del konflikter med Ludde, men jag har lärt mig att hantera dom bra.
Det har varit mycket mys och gos och kärlek.
Nu ska jag bara hitta nåt sätt att fördriva tiden (fly) på, på bästa möjliga vis tills på torsdag då dom kommer tillbaka.
Förslag nån ??

Inga kommentarer: