fredag 21 augusti 2009

Ångest

Mycket saker jag borde ha gjort som jag inte har tagit tag i. Hatar mig själv för det.
Jag lever i en bubbla. Får inget vettigt gjort har bara koncentrerat mig på att må bra, men det ärinte rätt sätt för genom min metod så undviker jag saker som jag vet att jag mår dåligt av i slutändan.

Dessa barnlediga dagar har gått så jäkla fort att jag knappt hunnit sakna dom....har träffat en massa folk och umgåtts och haft det bra. Men nu känner jag att dom inte varit här på ett tag för jag längtar ihjäl mig........ska bli så härligt att få hem dom idag.

Men det är konstigt......samtidigt som jag har en tung ångest känsla i kroppen och gråten i halsen, så känner jag mig glad, lycklig och pirrig. Vet inte varför eller vart känslorna kommer ifrån, men ena stunden är livet underbart för att i nästa vara ångestladdat och läskigt.

Fortsätning följer......


Blev mycket osammanhängande babbel känner jag ;) Men det får ni ta idag.

Inga kommentarer: