onsdag 19 augusti 2009

Vilken far jag har

Träffade pappsen på stan idag efter att jag sagt hej då till Tanja, Följde med honom till Charlies där han käkade lunch, men innan gjorde vi ett stopp hos Karin....min frissa och beställde en tid tills i morgon....shit allt slitet ska bort och det är inte lite kan jag säga.
Jag kommer att bli korthårig......SHIT alltså, men det behövs verkligen !!!.
Sen gick vi ner till Vallonen, där träffade vi Jens och vi satt och pratade en stund.

Sen följde jag med farsgubben och hjälpte honom att flytta. Han ska ju bli sambo med vackra Anna.
Så himla glad för hans skull. Hon är ljuvlig och han är jätte kär !!!
Flyttade upp lite grejer som var kvar i gamla lägenheten och sen pratade vi lite på balkongen.

Sen fick jag ett paket kondomer.............han trodde jag behövde dom.
Hmmmmm, va har han för bild av sin dotter.
.....äpplet faller inte så långt....eller hur är det dom säger ;)


Inga kommentarer: