måndag 31 augusti 2009

En vänförfrågan på FB

En liten paus i filmtittandet ett tag.............pga att mitt sällskap vart tvungen att åka iväg, men kommer tillbaka snart.

Jag vart så glad idag när jag fick en vänförfrågan på FB och det visade sig vara Xets syster dotter !!!!!
Helt otroligt vad jag saknar dom. Vi kanske inte träffades så där jätte ofta tyvär. jag hade gärna träffats oftare, Men nu blir det ju aldrig så det är så kul att kunna ha lite "koll" genom FB. Och att dom fortfarande vill ha kontakt med mig betyder såååå otroligt mycket.
Jag är en människa som fäster mig ganska lätt vid folk som jag tycker om och blir oxå väldigt ledsen vid uppbrott oavsett vad det handlar om.

Ja den här dagen har varit hur bra som helst och det bara fortsätter.

+ att när Xet kom och hämtade barnen hade han med sig min klocka som jag trodde jag förlorat för alltid. Blev så sjukt glad !!! älskar min klocka !! Och nu är den tillbaka ÄNTLIGEN !!!

Inga kommentarer: