onsdag 19 augusti 2009

Hörde från Johan

Hörde från Johan att Lisa kommit fram välbehållen. SÅ nu vet jag att hon lever, men hur hon mår har jag ingen aning om och det är lite läskigt.
Men hoppas och ber till gudarna att hon har det bra.

Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg där hon kommer att skriva om sitt liv som Aupair i Seattle.


.........................................................


Idag ska jag fotografera, lite pirrigt och nervöst, för det var ju så länge sen sist. Men men hoppas det blir bra och att dom blir nöjda.


För övrigt så känner jag den här orosklumpen i magen igen, trodde den hade försvunnit, men jag känner ångesten komma smygandes, den är lika otrevlig som mina finnar jag har fått på hakan.

Är sjukskriven tills på fredag, sen efter det vet jag inte vad som händer.


Var på på AF med Nadja igår och fick panik, ush va jobbigt det var.

Men jag har ju världens sötaste handläggare som var där och hon hörde mig och satt sig ner och pratade och brydde sig verkligen om mig.

Kändes jätte bra. Fick lite tårar i ögonen kände jag men skulle inte börja tjura där IGEN.....har gjort det innna.


Hela den här situationen gör mig förlamad, svag, förvirrad, jag tappar alla förmåga att tänka och andas normalt. HJärtklappning mm

Nehepp.....dags att medicinera ;)

Inga kommentarer: