lördag 29 augusti 2009

Stark nu

Har bara en bra känsla i magen idag. Barnen har varit ganska medgärliga och det är bara att tacka och ta emot. :)
Jag mår fan bra, jag lever och jag andas normalt och jag slrattar och ler. Detta är nåt som jag är tacksam över med tanke på hur mitt liv såg ut för några månader sen då allt var helt svart och jag mådde skit.

Känner mig mer mottaglig för livet och det som händer just nu.
Är fortfarande inte helt återställd om jag ska vara ärlig men har kommit en lååååång bit på väg.

Har heeelt underbara vänner som ställer upp på mig och drar mig ut på det ena och det andra, skickar gulliga sms och som jag kan prata med på telefon i stort sett hur länge som helst och såm får en på bra humör. Och inte minst orkar lyssna på mina singelhistorier.......;)




Den här låten spelas högt hemma hos mig just nu :D I LOVE IT !!! Den ger mig kraft.....som en bra vän :)

Inga kommentarer: