måndag 24 augusti 2009

En bra dag igen........!!!!

Har haft en riktigt bra dag. EN härlig förmiddag med kidsen har det varit. Men ibland önskar jag att jag kunde dela mig i två delar när den ena vill åt ett håll och den endra åt ett annat håll.
Skit svårt det där.

Xet hämtade dom vid tre tiden, han stannade ett tag och vi pratade om diverse saker, skönt att ha en fungerande relation med honom för barnens skull.
Det underlättar så mycket när man kan kommunicera som vuxna människor.

Efter dom åkt iväg (snyft) så....började jag inte gråta (!!!) Kors i taket. Hade en hel hög med tvätt som skulle tvättas, vikas osv

Sen vid 17 så var det ju dags för måndagsrutten runt Eskiln. Jag gick dit, gick runt och åkte med Veronica hem. Kändes bra !!! Pratade med Marie i mibilen hela vägen dit så det gick riktigt fort :)

Sen hem, moffade i mig en tallrik Special K och fil= ORGASM !! Så jävla mumsigt !!!
Snyggo kom över och snacka lite om hennes dag som varit jätte bra.

Sen fick jag oväntat besök som varade i ca 10 min, men det var väldigt trevligt ändå :D
Ok jag förstår att den meningen skulle kunna tolkas som om jag hade sex.......men NEJ så var det inte. Så nu vet ni ;)

Inga kommentarer: