lördag 22 augusti 2009

Fotboll och godis

Har varit nere vid P-O skolan på förmiddagen och spelat fotboll med vildingarna. i 10 min var det skit kul, sen vart HUgo sur......sen var det Luddes tur.
Jag tyckte det var roligt, jag är skit kass på fotboll, men det var roligt att få röra lite på fläsket, sen kan man ju faktiskt låtsas att man kan spela när det bara är barnen med.
DOm kan man liksom lura lite. Sparka bollen med tårna och det flyger iväg....sånt imponeras dom av. SÅ jag var en Zlatan morsa idag ;) *S*.
Petra med barn gjorde oss sällskap en liten stund, sen åkte LUdde med dom hem, jag och HUgo gick ner på stan, köpte en duk till köket på Röda korset, sen in på pickaboo och handlade lite lördags godis.

Sen gick vi och hämtade Ludde, men satt kvar och pratade lite skit först. Nu hemma, sen kommer Petra och dom över igen till oss.

Over and out

Kram kram

Inga kommentarer: