söndag 30 augusti 2009

Herrejösses

skulle bara vilja lägga mig och sova nu. Är så trött coh energi/orkes lös.
Utbrotten på Coop tog mina krafter eller ja, det faktum att jaginte hade VISA kortet med mig i plånboken när jag skulle betala mina varor, gjorde ju inte saken bättre.

Huvudvärk är ordet. Känner att denna dagen inte riktigt är min.

Ludde och Hugo har blivit små trevliga gangsters som hotar med att sparka dumma mamma i huvudet.....tyckte även jag hörde ordet J Ä V L A R komma ut från Luddes mun idag. !!!!?????
Shit, va hände med dom små godingarna som gnällde för att dom var hungriga, blev frusterarde för att dom inte kunde gå, för att dom blev torkade i näsan ??? Va hände med som små barnen....vilka är det här liksom ???
Pang pang, du är död. Akta så jag inte sparkar dig i huvudet!

Men det är inte hela tiden, absolut inte, men när sånna saker kommer upp saknar jag att stoppa in tutten i truten på dom så att det blir tyst.

Mellan utbrott, hot och slagsmål så har vi det bäst ( PÅ riktigt)

1 kommentar:

protte sa...

jävlar var det enda David sa för ett tag sen...har blivit bättre nu iaf...
här om dagen när jag kom å gick så mötte mig D o grannpojken cyklandes å skrek faaaan jäääävel!!! typ bara för nöjes skull. hmmm undrar var de får allt ifrån...
Adde han brukar säga när han blir lite små-sur sådär...-Aldrig i mitt jävel-liv.
men det där med att David hotar en med allt möjligt låter ju verkligen hemskt...tex jag ska slå en yxa hårt i huvet på dig.../Saskia