söndag 23 augusti 2009

Hur dejtar man

Fan alltså, den här dejting djungeln är riktigt riktigt skoj.

Men jag har inte riktigt förstått mig på den.


Har ju varit på en del dejter nu.............och dom flesta (utom en) har varit skit trevliga. Jätte mysiga killar som faktiskt alla (utom en) sett bra ut i mina ögon.


Men vissa kan räcka att bara träffa en gång........behöver inte betyda att han inte är en bra kille, men det måste liksom kännas lite extra. Men vänner. absolut !!!





Och om det nu dyker upp nån som kanske känns lite så där extra på nåt vis............hur seriöst blir det då om man träffas en gång till ??? Inte är man ihop då ?? hahahaha......Som sagt, jag är inte van med detta alls.


Kan man dejta flera samtidigt ??? Jag behöver en dejtingcoach tror jag.
Vill inte vara nån bitch, vill inte såra någon, vill inte bli sårad, så jag tar det försiktigt........!!



Men som sagt det är kul, och speciellt när man blir tillfrågad. Smickrande som fan är det. Nervöst som fan är det oxå ;)





Fortsättning följer......

Inga kommentarer: