lördag 29 augusti 2009

Jag vill oxå

Jag vill oxå festa. Fan va jag saknar en rolig ute kväll med skratt, dans, snack, musik, vänner, lite cider och bara härja.
Jag har iallafall bokat in ett datum i Oktober. Då har man ju nåt att se fram emot :-/
Lång tid tills dess, men va fan då.........nån gång där emellan kanske man kan boka in en liten fest eller nåt.

Har ju inte så många helger som är barnlediga. Och när jag väl är det så ksa man hitta nån annan som kan gå ut just då....knepigt värre ;)

Men fan va jag längtar alltså !!!!
Men vart går man då, fick ju en utskällning av Irene idag då hon hade varit på Dickens och inte kunde begripa hur jag kunde jobba där. (??!!) ;)
Green man: ja där känner man sig last gammal.
Får söka ställen utanför stan misstänker jag. Men i oktober blir det Brukshotellet..........där sägs det att det är bra då det väl händer nåt där.

2 kommentarer:

irene sa...

ja utskällning är väl ändå att ta i ;-)
men du måste ju förstå att jag blev lite mörkrädd när jag håller på att få stryk för att jag är glad...

Chatrine sa...

Jag var ut på Green Man igår.. Ja, nog är man tant alltid.. =/ Eller som Tony så fint sa: "Vi är ju nästan dubbelt så gamla som de yngsta som kommer in här".. Hmm, tack för den liksom.. Jag ska också ut på Bruks i oktober.. Gissar att du också ska se Style?!? Jag ska faktiskt ta mig dit i november också, när Barbados kommer.. =) Ha det bäst!