fredag 27 augusti 2010

Fan va bra man mår, bara man får träna lite

Jag är helt slut i kroppen, men jävlar va mycket bättre jag mår när jag får röra på mig och när jag avstår från skitmat.
Det gäller bara att hålla i detta nu.
Det är fan inte lätt. Kvällssuget är värst. Mackorna vid tiotiden på kvällen tex.
Detta ätandet framför TV:n..........det gäller att vara hård mot sig själv. I slutändan så blir det till det bästa.

.......................

Idag har jag som sagt hunnit med en del förmiddagen har jag redan skrivit om........
Eftermiddagen handlade om "måsten"
Papper har skrivits i, lämnats in (en sån jävla lättnad) och saker har handlats.
Skor har hämtats ut och nu är jag hemma och grubblar på vad jag ska klä denna gigantiska kroppen i för kläder i morgon. *ush*
Men nåt heltäckande och svart låter bra ;)

Inga kommentarer: