tisdag 24 augusti 2010

Jag lägger det på det där braiga stället

SHit, jag vet inte hur mycket saker jag har tappat bort som jag med all säkerhet lagt på ett jätte bra ställe för att komma ihåg det till senare.

Om jag bara kunde hitta det där stället. Det där super braiga stället där säkert ALLA borttappade grejer ligger.
Ibland när jag tappar bort nåt och jag har letat runt i lägenheten 5 varv så tänker jag att det måste vara stulet för jag har ju letat på alla tänkbara platser: det kan omöjligt ligga nån annan stans.

Sen plopp, dyker det upp en dag och då på ett stålle man varit och snokat vid........skumt det där.

Idag var det ett måttband jag letade efter, jag har två, såg det ena idag och la undan det andra igår, men nu när jag ska ha det................japp: BORTA !!!!

Inga kommentarer: