tisdag 24 augusti 2010

Mösstider

Mösstider är här !! Woohooooo !!
Det var så svalt och skönt och regningt i mrose när jag cyklade till jobbet att jag gladeligen satte på mig min mössa på huvudet !!!!
Den matchade bra till mina påsar under ögonen.

Shit va trött jag var i morse när jag skulle till min lilla affär. Men det gick jätte bra att jobba, super trevliga och pratglada kunder som gjorde min dag till en höjdare.

Lisa hade gjort ett ypperligt jobbb som barnvakt idag. Tack för det gumman <3

Till lunchen idag fick vi besök av Anna som åt med oss. Mycket trevligt med lite sällskap.

Sen iväg till lasarettet och Ludde fick penicilin mot sina svinkoppor.
Snart ska dom förhoppningsvis vara borta.

Nu hemma, uttråkad och funderar på att göra nåt, men vet inte vad.
Förslag ??

Inga kommentarer: