lördag 21 augusti 2010

Jag är alltså inte så jävla spännande

Jag hatar mig själv när jag funderar.
Jag är nog inte normal.

Men jag funderar på mig själv och mitt beteende.
Ibland kan jag tro att jag gör allt rätt, allt som står i regelboken......det lever jag efter.
men så får jag upp ögonen och inser att det mesta jag tror jag gör rätt gör jag egentligen fel.

Har pratat med både tjejkompisar och killkompisar.
Och tydligen är jag för mesig, snäll, för öppen, för "lätt", en person som man kan ta förgivet på nåt vis. Jag ger för mycket och det är tydligen inte bra.

Jag är alltså inte spännande alls.
Jag öppnar mig och ger av mig själv för mycket och det ska man tydligen inte göra.

Hemlig är grejen.
I ett förhållande så är det inte svårt att veta vart jag är. Jag berättar, visar så mycket jag bara kan. Försöker oxå att inte vara för "PÅ". Tycker själv att jag håller det ganska bra.

Det jag vill ha, det vill jag ju oxå ge.........!!

men mina förväntningar och önskningar kanske är för höga, vad vet jag.
Vill bara känna mig lite älskad och behövd ibland.

Nej, jag är inte full !!!!

Inga kommentarer: