måndag 30 augusti 2010

Flickvänsmaterial

"Girlfriendmaterial"
Det har jag fått höra att jag är :o
Jag vet inte vad folk har för bild av mig, och speciellt inte när man inte känner mig så bra heller.

MEN jag kan förstå till en viss del. Jag är inte den spännande/sexiga/snygga tjejen, men den trygga snälla, ärliga, tråkiga och trogna flickvännen som sitter hemma och väntar på att min pojkvän ska höra av sig. Och när han gör det kommer jag springande som ett skott med öppna armar och njuter av den närvaron när jag kan få den.
Och det kanske inte är hållbart i längden att vara som mig. Det kanske måste till mer spänning för att jag ska vara intressant ???

Blir jag kär överhuvudtaget så blir jag det rejält, jag går inte in ett förhållande och känner "sådär" för min partner. Och ja.........jag känner mig väldigt präktig.
Hade samtal med både en tjejkompis och en killkompis nu i helgen och dom håller mid mig. "Präktig och ordentlig" Nu är ju allt relativt, men i ett förhållande så är jag nog "safe".

Mycket funderingar idag.

Hur vet man när man inte är älskad längre ???

1 kommentar:

Mig sa...

Smaken är ju som baken - flickvänsmaterial behöver inte betyda tråkig!!! Och du är ju galen på ditt eget sätt. Kanske behöver du skaffa dig vänner som har dåligt inflytande på dig?? Nädå, fortsätt vara den du är, ärlighet varar längst!