torsdag 26 augusti 2010

Inte alltid ledsen

Känns som om jag måste försvara mig lite här nu.
Fast egentligen inte, för nu är vi ju bara vänner här inne.

För när man läser min blogg får man kanske intrycket av att jag är världens mest deppiga människa. Ledsen, arg, förvirrad och lite mera ledsen HELA tiden.

Men jag är faktiskt oftast glad.
Sen är ju jag en grubblare och jag mår bättre när jag fått skriva av mig.
Så när jag mår bra så skriver jag inte så mycket om det, utan det kommer mest ut känslor i text när jag är ledsen.

SÅ då var det sagt (igen) ;)

2 kommentarer:

Ankie- Ytlighetens raka motsats sa...

Förlåt för att jag alltid är den som gör inlägg?? *haha* Du får hämnas om du vill... *fniss*
Men ibland fixar jag inte att vara tyst, du känner igen känslan va?

Älskade, vackra och underbara du..
Det som är så himla underbart med dig är all mix med känslor, som du bjuder på helhjärtat.
Du är stark, svag ibland, får en att gap skratta och även gråta.
Ta dig aldrig mer i försvar för dina känslor!
Dina känslor är DU, och det är just dig jag tycker om!
Massor av kramar!

anneli sa...

men Ankie sötnöt.
Va du är go !!!

Men visst är det skumt, för det är precis det jag uppskattar hos andra oxå, att folk visar känslor och är ärliga. men samtidigt så ber jag om ursäkt för mig själv när jag är sån.
:)

Men jag har kännts ganska deppig nu på sista tiden :S Inte skoj :(

KRAM OCH TACK