måndag 23 augusti 2010

Jahapp, det var det

Försöker att andas, lugnt och sansat, försöker att hindra tårarna, men det går inte så där jätte bra.


Men, jag har fått lite pepptalk från C och hon är klok och erfaren i detta ämne, jag kan inte göra nåt............men  ledsen är jag, besviken, men men..........det hjälper ju inte. Men man ifrågarstätter ju sitt eget värde så klart. Mesig som man är.
Nu ska jag andas, prata lite med syster Lisa som precis kom hit och som ska vara barnvakt åt mina vildingar i morgon när jag jobbar.
Sen zzzzzzzz

1 kommentar:

Veronica sa...

Hur länge till ska du tillåta dig att bli besviken?! Det är lönlöst att ro en eka i ett träsk! Det är bara du som kan bestämma och varför ge och inte få något tillbaka? Jag har ju inte full koll på vad som sker, men som sagt, läsa mellan raderna är jag bra på. Ta inte skit! Kram!