måndag 30 augusti 2010

Har tränat och blev uppraggad

Var ner på gymet och tränade lite. Skönt skönt.
Blev uppraggad av den gifta killen igen. Har inte sett honom på evigheter, men nu var han där. Han frågade om vi skulle käka frukost i morgon....hm.............som så många gånger förr så sa jag NEJ !!
NEJ

Den enda jag vill käka frukost med är min älskling.
Men efter min sanning (som egentligen inte är nån big deal) och hans hjärnspöken så är inte frukost aktuellt dom närmaste dagarna.
Men samtidigt så förstår jag ju hur han känner. Men jag har rent mjöl i m in påse och står för allt. Inget att dölja här inte.
Har inte umgåtts med honom på nästan 4 veckor tror jag att det är..................det suger pung. Jag VEEEET det ska vaar ett bra uttryck..................Det suger hästballe (tack Camilla)

1 kommentar: