tisdag 31 augusti 2010

i morgon åker han

Älsklingen som jag inte umgåtts med på en månad, i morgon åker han bort en vecka till Gotland tror jag det var.
Så jag får inte se honom på en vecka till....och efter det ???
Min största fråga just nu är: Kommer jag se honom igen någonsin liksom !!??

Fan va drygt det är att sakna någon så mycket som är så jävla nära men ändå så långt bort. Men det här har liksom blivit min vardag nu........Det är så här det är. Japp !!!!

Det är nog därför som mina tankar skenar iväg och jag får för mig att det finns nån annan. Ok, det kanske inte är så konstigt att dom misstankarna kommer upp.............men det är dryyyygt.
Ush, jag känner mig ledsen.

Dagen har varit så bra hittills, men så blir de tyst här hemma och då är det kört. Tankarna går på högvarv.

Inga kommentarer: