lördag 28 augusti 2010

Vad gör man inte för kärleken

Med mitt beslut så kommer så klart en hel del funderingar och tankar (som jag nu väljer att ha tydligen).
Hur kan jag till 100% veta att jag är den enda. Varför känns det inte så.

Men jag kan inte tvivla och fundera för det hjälper inte mig alls jag blir bara galen.
Men likförbannat görjag det ändå. Gör han andra tjejer lyckliga med telefonsamtal och sms ???
Mina små skrav som jag hade..........ja va hände med dom.

Men det här är mitt val, jag har själv valt den här situationen och det stör mig, för jag vet att jag inte mår bra av den. Men va gör man inte för kärleken.
Men den gör mig inte blind, jag vet................jag vet så väl.

Just gonna stand there and watch me burn, that´s alright because I like the way it hurts

Inga kommentarer: