onsdag 25 augusti 2010

Omtanke

Har varit runt lite överallt idag på diverse äventyr.
Umgåtts ocg pratat med härliga vänner
SHit va jag har folk som bryr sig om mig och lyssnar. Och det är jag tacksam för, för det är PRECIS DET jag behöver just nu.
Omtanke kramar och snälla ord, sanningens ord.
Fick ett brev på FB igår som jag läst hur många gånger som helst, jag läser, tar åt mig och förstår. Men sen då............ja jag vet ju, men men...................!!! Men det är ett brev jag uppskattar enormt mycket.
Att nån ser, förstår och reagerar. TACK

Och faktiskt är det ganska många av mina vänner som reagerar på mig just nu, och det kommer faktiskt lite som en överraskning. Men det är bara en bekräftelse på att jag har underbara vänner som ser mig, förstår mig och bryr sig.

På nåt vis gillar jag att bli "analyserad", tycker det är intressant att se vad andra ser och hur andra uppfattar mig. (så länge det inte är elaka saker som sägs så klart *S* Det räcker att jag säger de till mig själv)


LOVE YOU MY FRIENDS !!!!

Inga kommentarer: