torsdag 26 augusti 2010

Ok, detta är ingen humorblogg just nu

Ok, jag vet att detta kanske inte är humorblogg direkt just för tillfället.............OCH det blir inte bättre i detta inlägg heller.
SHit va jag känner mig BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
På riktigt BLÄÄÄÄÄ
Får sjuk ångest av tanken på att gå ut på lördag. Vill så gärna ut och dansa och träffa folk, MEN i en annan kropp. I ett annat fodral.

Alltså ni anar inte, det är bara fy fan och bläääää när jag ser mig själv i spegeln nu. Helt sjukt. Blir rädd för mig själv, får panik!!!

Det drygaste när man börjar på att träna osv är att man vill se reslutat och gå ner 10kg....ja helst igår.

Vet att många förstår mig.
Och i teorin vet jag PRECIS hur det ska gå till, precis som med så mycket annat här i livet. I teorin är man världens bästa mamma/flickvän/kompis, man är smal, lycklig rik och ja allt det där typ.

Jag vet vbad jag måste göra och hur det ska gå till, varför är det s¨jävla svårt *SNYFT* vill inte se ut så här längre. :´(

Inga kommentarer: