torsdag 26 augusti 2010

Mitt val just nu

Tänk va ett telefonsamtal kan göra.
Några frågeteckan har rätats ut.
Situationen är väl kanske in den idealiska i mitt tycke, men nu vet jag mer och varför vissa saker blir som det blir och är som dom är.
Även om jag visste mycker redan så är det en skön bekräftelse att få höra det oxå.

Allt sker av en mening, alla våra möten i livet ger oss nånting. Vi kanske inte vet vad just nu, kanske inte i morgon..............vi kanske aldrig kommer att veta de om vi inte tror på det.

Jag kommer att veta, min läxa kommer att bli lärd.
Och ja har redan börjat lära mig.............små små saker som jag bygger på.

Intressant är livet, prövning efter prövning.
Jag tycker att jag lyckas bra med att vara den förstående personen jag vill vara, men samtidigt sätter jag mina behov sist.......(precis som jag brukar göra). Men det är mitt val just nu.

Inga kommentarer: