tisdag 1 mars 2011

Glada nyheter

Har jobbat idag och haft en riktigt bra dag på jobbet som alltid.
Jag ha oxå fått mig en ny dataskärm av en snäll man och en DVD spåelare som jag inte förstår mig på :D

Hem en snabb sväng och myste lite i soffan med Nån innan det var dags att hämta barnen från dagis i panik.

Handlar lite innan vi kliver igenom portarna till ringvägen 18 till ett kaos av Hugos iskallafötter (utbrott), Ludde som skriker i högan skyn i trappen att jag puttar honom. Jag valde att ignorera Ludde och hans "DUMMAAA MAMMA DU PUTTAR MIG!!!!" och värmde ugos små fötter istället så att hans skrik dämpades.

MEN innan allt detta sker så ringer telefonen och en trevlig tjej i andra ändan (stavas det med ä???) säger att jag ska börja en utbildning på hennes arbetsplats på måndag och funkar allt som det ska så kanske jag har jobb två månader framöver. HERREGUD !!!!!!!! Bara det att hon valde MIG !!!
Mitt CV suger tydligen för den enda chansen jag har fått till ett jobb är genom personlig kontakt.

Ingen höjdarlön, men det skiter jag i, det är ett jobb, det är nåt jag behöver för att få upp min självkänsla lite och för att inte känna mig komplett värdelös !!!!
Och att slippa pressen från arbetsförmedlingen är mer värt än allt annat just nu.

*PUSS*

Inga kommentarer: