torsdag 24 februari 2011

1:a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Nu har jag egentligen ingen som jag umgås väldigt mycket med, utan det varierar.
Går liksom i perioder det där.
Både på gott och ont.
Jag umgås mest med dom som man har mest gemensamt med för stunden, men det betyder inte att man glömmer bort sina andra vänner.
Nej nej, det är som sagt bara olika perioder i livet.
Och jag tror (eller hoppas) att folk förstår det.
Riktiga vänner ställer inga krav och jag hoppas oxå mina vänner vet att jag finns här för dom oavsett om vi inte har hörts på flera dagar/veckor/månader/år.

Just nu är det ju Nån som hänger här mest och jag man kan säga att jag umgås mycket med honom.
Men jag tror inte han vill bli outad här så jag lägger inte upp nån bild på honom.

Annars är det ju dessa två godingar som jag umgås mest med under mina barnveckor så klart :)
<3


Inga kommentarer: