lördag 26 februari 2011

Från 0-1000 på en microsekund

Det är minabarn det. Dom slår upp ögonen sen är vi igång. Nakna, överspeedade och fulla med bus. Vildingarna i ett nötskal.
Igår kväll hade vi fredagsmys med godis och chips och tittade på film. Mysigt mysigt och hade tända ljus.

SNodde även en tvätttid då jag hade STORT behov av detta och då (lyssna på gnällkärringen nu) nån i huset hade skrivit upp sig från 17 igår eftermiddag till 17,00 idag i BÅDA tvättstugorna. Nehepp, det där funkar inte. SÅ jag var lite rebellisk och snodde tiden igår kväll.
INte helt under rädsla av att bli påkommen och huttad med näven åt, men den risken tog jag.

Som om det inte vore nog med drama (min bubbla), så börjar dammsugaren att brinna. Det kom massor med rök och luktade FAAAN, livsfarligt. SLängde ut den på balkongen tillsammans med allt annat bråte.

Barnen somnade ovaggandes och jag snarkade på soffan. Nån kom förbi, sov en stund men drog sen iväg igen.

*PUSS*

Inga kommentarer: