tisdag 15 februari 2011

Gjorde inte allt jag skulle

Gjorde inte allt som stod på agendan idag men det vart bra ändå. Ner på stan och fikade med Nadja och Nina.

Nycklarna var inte klara så dom kunde jag inte hämta.

Gick ut med Milla (hunden) och hade INGA BAJSPÅSAR....skämdes ihjäl, men vi tog vägar där dte inte gick så mycket folk, bad till gud att hon inte skulle bajsa, men så klart gjorde hon det. Jag sparkade försiktigt över lite snö och visslade och gick vidare.

Handlade lite vin gjorde jag oxå. Busigt våärre.
Ikväll ska jag duscha, skrubba mig ren från synder (kanta ett tag), raka, smörja.....hälla upp ett glas vin, tända ljus, snacksa lite och ev så blir det en film oxå.
Får se om Nån håller mig sällskap. Verkar så just nu, men man vet ju aldrig.

Iallafall så ska JAG ha det bar om det så blir själv eller med Nån annan.

I feel good today

*PUSS*

Inga kommentarer: