söndag 27 februari 2011

Det var en trevlig kväll

Så här vart det igår med kläderna. Smilet är fejk som fan, jag mådde piss över hur jag såg ut, men tittar man på korten idag så såg det ju inte så jävla illa ut.
(Japp ni läste rätt)
Jag överlevde gårdagskvällens födelsedagskalas och hade faktiskt riktigt trevligt. Pratade med nya roliga människor, drack lite vin, lite cider, mumsade snittar, och babblade väl på lite väl mycket har jag en känsla av.
Hur som haver så tror jag att dom flesta hade en bra kväll. Robyn hade gjort ett riktigt bra jobb med alla förberedelser och lokalen mm och jag tror födelsedagsbarnet var nöjd oxå ;)

Det finns en makaber historia om ett grishuvud, men det vill jag helst glömma.

Efterfest skulle det tydligen oxå bli, men jag och Nån åkte hem och la oss istället.
Men ska inte feterfester typ ta slut vid 5-6 på morgonen, inte börja då ?? Jag fattar ingenting.

*PUSS*

Inga kommentarer: