onsdag 23 februari 2011

Värsta paniken

I morse ringde dom från jobbet kvart i sju.
"Hej, du vet väl om att du ska jobba idag va. Du började för en kvart sen" (typ)
PANIIIIIIIIIIIIK !!!!!!!
Ringa runt till nån som kan hjälpa till att skjutsa barnen till dagis. Pappa den klippan räddade mig IGEN.
På med kläder på mig själv och barnen. Dom hade inte så mycket att säga till om dom följde mest med medans jag samtidigt sprang och yrade och ojjade mig. KAOS som sagt.

Men jag kom dit och var klar till 5 över sju. Gick riktigt riktigt fort !!!
Bra jobbat.

Det vart en bra dag på jobbet, trevliga kunder och världens bästa arbetskamrater som gör livet lite gladare. <3

Slutade och gick hem och umgicks lite med Nån, trevligt trevligt.
Sen kom pappa efter att ha hämtat barnen på dagis och skjutsade ner oss på stan där jag fick panta "lite" flaskor.

Nu hemma, kojbygge och spöksagor står på schemat.

*PUSS*

Inga kommentarer: