söndag 20 februari 2011

Jaha då har det varit fest igen då

Igår var dte plannerat lite lugnt myspys drickande här hemma med Robyn, Mattias, Danne och MJ. Men det kom fler, och fler.
Vi tjejer satte senare kurs mot GM och hade faktikt riktigt roligt. Pantertanterna regerade på dansgolvet trots att "HON ÄR JÄTTE GAMMAAAAAAL" ;)
Hittade även min fina syster Ida där oxå. Känns lite märkligt men va gör väl det.
Simon trodde iallafall att jag var 22år. I love him!!!!

En super trevlig kväll och sen hade jag tydligen efterfest oxå. Det kom lite fler folk både kända och okända. Det var finito kl 5-6 tiden på morgonen då jag somnade i soffan och folket fattade att efterfesten då var slut.
Mina efterfester är väl kanske inte som alla andras.
Jag sitter i myspys och kokar kaffe till mina gäster.
Men trevligt var det.

Nån har imponerat på mig oxå måste jag säga. *gillas*

*PUSS*

Inga kommentarer: