måndag 21 februari 2011

En riktigt bra dag

Har tränat och träffade kusin Rebeccka (alias Guldlock) på gymet. Vilket gjorde att mina 5km på löpbandet gick mycket fortare.
Och som hon sa kan det nästan vara mer psykiskt än fysiskt påfrestande att stå på nån av dom där jävla trökmaskinerna. hihi

Hem och där väntade Nån. Lite prat och mys i soffan innan det var dags att hämta vildingarna på dagis.

Hämtade vildingarna och när jag kom dit var det två solstrålar som kom springandes emot mig *LYCKA*. MEN; Nåt gick fel.......och efter 5 min var jag dumma mamma och Hugo var bara så arg att jag kände att jag bara ville vända och gå utan dom med tårar i ögonen .
FAN VA DRYGT DET VAR.
Men nu är allt bra. Men när man har dom så här mellan 8-9 dagar åt gången och är borta från dom lika länge så har man stora förväntningar och önskningar om att allt ska vara så lyckligt och glatt när man får tillbaka dom.
MEN NEEEEJ det funkar inte riktigt så hur mycket man än vill. Ludde var ändå lugn idag och go. Men han har ju haft sin trots bara hoppas att den inte återvänder.
Eller ja det gör den väl men kanske inte i samma form.

Snart vankas det kalas för Twinsen som fyller 17 år i morgon !!!!

*PUSS*

Inga kommentarer: