tisdag 8 februari 2011

Alla hjärtans dag närmar sig

Ok, på måndag är det alla hjärtans dag.
Jag hatar den dagen, av flera anledningar faktiskt.
Detta kan bli bittert så fortsättning läses på egen risk.


Barnen åker på söndag så jag kan inte ens fira med dom

Spelar ingen roll hur mycket jag kan tycka att den dagen är skit löjlig, onödig, man ska visa sin kärlek alla andra dagar om året oxå inte bara just den här dagen och bla bla bla
Men likförbannat vill man väl ha en röd liten ros eller nåt just den dagen.

Den där löjliga fåniga, pluttiga dagen som är till för alla som har nån, och eftersom jag inte har det typ så tycker jag att den dagen suger, samtidigt som man så klart vill fira den.

Men visst, det känns ju lite konstlat och prestationsladdat och kommersiellt och man fattar ju att affärerna tjänar pengar på alla som ska bevisa sin kärlek just den 14:e feb varje år.

Aja, alla hjärtans dag kommer vare sig jag vill eller inte.

*BITTERFITTAN HAR TALAT*




Inga kommentarer: