måndag 28 februari 2011

Vi skippade vinet idag och drack te istället.

MJ och AnnaPanna kom förbi nu på kvällen och vi satt i köket och filosoferade över (håll i er nu) en kopp TE. Vinet spar vi tills på onsdag för en ev vinkväll ;)
Mycket trevligt avbrott i den annars så gråa vardagen.


Nej faktiskt så är inte vardagen så himla grå längre. Att ha mina barn här hemma är underbart, att ha Nån här är otroligt skönt och det har nästan blivit en vana.
Och med risk för att skrämma bort honom rejält så kan jag faktiskt erkänna att jag saknar honom lite när han inte är här. Jag har blivit bortskämd med sällskap, men om det är nåt jag har lärt mig så är det att inte ta någon eller någonting förgivet här i livet, så jag njuter av att må bra JUST NU.

Vem vet vad morgondagen har att erbjuda ???

*PUSS*

Inga kommentarer: