tisdag 15 februari 2011

MYS

Faktiskt så har jag det bra.
Vin, tändaljus....grönsaker och dip. Taco chips och salsasås.
Haft trevligt sällskap och kanske återkommer han.
Jag är väl lite lagomt härligt salongsberusad och har tittat på ett tokcharmiogt program på SVT1
Jag tittar vanligtvis ALDRIG på den kanalen.....MEN...man kan INTE missa ett program som heter: "Dansbanan i Täfteå"
Ett program som filmats i säkert den minsta myn i Sverige och där ALLA är orginal.
Underbart underhållande charmiogt faktiskt.

*PUSS*

1 kommentar:

Chatrine sa...

Jag rekommenderardig att se del 1 av Dansbanan i Täfteå ..
För där åkte "skäms kudden" fram ett X antal gånger.. =)
Kvinnan med långt hår - som bor själv (kommer inte ihåg hennes namn), hon har en mumifierad katt hemma i huset..
Hon tycker den är så otroligt vacker, så den ska hon stoppa i lampor i ögonen på..
Hmm, inte normalt om du frågar mig.. =)