onsdag 16 februari 2011

Herregud så trött

Är så trött, men tvättstugan kallar på mig. Kläder ska tvättas........och faktiskt så ligger det några herrkläder där i oxå. På nåt vis är det lite charmigt.

Jag har hunnit följt med pappa till Avesta och hämtat ut min nyckel och vi lunchade på Kina. PROPPMÄTT är ordet varje gång man går därifrån. Varför kan man inte äta normalt ????
SÅ tack pappsen för idag.
Och by the way så vet jag nu EXAKT vem jag kan skylla mitt perversa beteende på. Pappa är roten till min dåliga humor och en utmärkt förklarning till varför jag är som jag är på många sätt.

Så ogillar ni mitt sätt.....skyll på pappa ;)

Nu inväntar jag Nån som käkar med sin pojkvän sen blir det lite film, och förhoppningsvis är den så dålig att dte inte gör nåt om jag somnar till den ;)

*PUSS*

Inga kommentarer: