onsdag 9 februari 2011

En bra dag på jobbet och så ligger vi runt lite

PÅ jobbet har det gått så jävla bra och jag mår så himla bra när jag får vara där.
Kunder som kramar om en, säger att dom saknat mig och tycker att jag borde få jobba mera.
Underbara arbetskamrater som man har kul och skrattar med.
Ja, I love it.
För att inte tala om all gratis läsning som man ägnar sig åt på rasterna.
Hittade lite intressanta horoskop och artiklar i Vecko revyn och Cosmopolitan idag på lunchrasten.

Ligga runt artikeln var rolig.
Va är det för fel med att ligga runt ??
Va är det som gör att folk snackar så mycket skit om dom som gör det ???
Va har alla andra me det att göra ??

Men vill folk ligga runt, ja men va fan gör det då.
Varför inte ?! 
Sex är kul och skönt.
Och är det på lika villkor och ingen vilseleder nån annan eller är otrogen så FINE.
Alla har inte en gubbe eller kärrning där hemma som pumpar på i missionären 2 gånger i månaden och är nöjda med det.
Singlar måste oxå få ha sex......eller ???

Kör hårt säger jag bara !

Inser ju nu att det låter som om JAG gör just detta. och det kan ni väl få tro om ni vill.
Spelar ingen roll vad man säger.
Även om man bekräftar eller dementerar rykten så har den här stan redan en uppfattning om vem man är och vad man gör så.......tro vad ni vill.



Nu är jag trött och sliten och vill bara sova, men det är väl för jävla tråkigt ändå.

*PUSS*


Inga kommentarer: