torsdag 17 februari 2011

Trust issues

Vissa tankar som jag har dom avskyr jag.
Jag önskar att jag inte hade dom, att jag kunde vara så självsäker att jag bara kunde ignorera det.

Men jag vet ju det alltid finns en risk, och ibland kan jag tycka att saker och ting går lite för långt i mina ögon, men det kanske inte ens är så som jag tror.

Det är väl bara hjärnspöken i vanlig ordning, men jag hatar att känna mig så här.
Vill inte vara den personen, den här osäkra som tvivlar på allt och alla.

Man är väl en trasig själ. Men den här själen måste lagas och lappas ihop innan den går sönder helt. Jag jobbar på det....på riktigt så försöker jag se realistiskt på mitt tankesätt och försöker ändra på det, men fan det är inte lätt alltid.

Men jag är medveten om det och kämpar på.

*PUSS*

Inga kommentarer: