torsdag 25 december 2008

Bajs över hela täcket

Drog av Hugo blöjan i all hast för att den skulle bytas, vi befann oss då inne på hans rum. Såg till min fasa att jag fick bajs på tummen, vilket betydde ett rejält lass i blöjan, Torkade bort så mycket jag kunde med den rena delen av blöjan, sen sod jag där med bajs på tummen, en nerskiten blöja i andra handen och en vild hugo framför mig med bajsklet överallt. Såg hur han tog fart, hoppade upp i sängen, satte sig, rullade runt och jag såg bajset som gjorde fina mönster på täcket. Paralyserad med en bajstumme så tog det mig x antal sekunder innan jag sprang iväg och kastade blöjan, hämtade våtservetter, kom på att Hugo var kvar i sängen, (varför tog jag inte med honom ??)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, men grattis! Livet är ju fullt av skojiga händelser. :-)
God fortsättning! Kram Tanja