måndag 22 december 2008

Ett litet mörkt moln

Det finns ett litet mörkt moln på min annars så blåa himmel. Och det här lilla mörka molnet har ingenting med nån annan att göra, bara med mig själv. Och den påverkar ganska mycket i mitt liv just nu. Det är ingen katastrof men lite jobbigt är det allt. Vet inte riktgit hur jag ska bete mig, men paniken smyger på ibland.
Nog om det.

Har varit nere på stan idag och kollade runt lite, eller jag pratade mest i telefonen med Carro som envisades med att trakassera mig ;)
men det var roligt för vi hade fått samma sms av en kompis idag. Ett super glatt sms om en förlovning och ett kommande bröllop men den grejjen vi båda valde att rikta våran entusiasm emot var inte den stora nyheten utan det faktum att denna person som skickade meddelandet hade skaffat sig en mobiltelfon !!! Vet inte om det var rätt, men eftersom vi båda kände så, så är det ju faktiskt en sensation !! *S*

Träffade en annan kompis idag på Domus (coop, jag vet men det kommer alltid att vara domus) och hon berättade för mig hur fet jag var förr i tiden, hon hade hittat nåt gammalt kort från när Ludde var liten :D hahaha. Nej då så sa hon inte direkt men indirekt ;) Det är lugnt Petra jag skämtade bara, tycker det är skit kul att höra att jag har varit duktig och att det faktiskt syns !! *puss på dig*

1 kommentar:

Mammapetra sa...

HAHAHA Anneli, du e rolig du!! Det var inte så jag mena utan att du e så himla duktig! När man ser dig så ofta som man gör vet man att du gått ner i vikt, men man ser det inte på samma sätt som när man ser på kort! Likadant med barn, de växer men man ser det inte förrän man ser korten. Jaja, hoppas du förstår min virriga förklaring *skratt* =) Puss på dig me!!