söndag 21 december 2008

Konstigt

Ja det är märligt vad känslor kan ställa till med och ändå är det bara känslor, vad folk känner kan uppröra, det kan beröra, det kan påverka. Men det ligger hos dom ;) och det som jag låter mig påverkas av ligger hos mig.

Det jag skrev om tidigare har liksom släppt. Jag får skriva av mig, prata med ett par personer sen känns allt mycket bättre. Det är läskigt vad lätt det går att komma över saker nu för tiden. Allt från elaka påhopp, gliringar, jobbiga känslor mm mm. Och det är så himla skönt.

Jag är en känslomänniska på högnivå och jag gillar det på ett sätt och på ett sätt är det jobbigt. Eller kanske ska säga att det var jobbigt på den tiden då jag kunde gå och ha ont i magen flera veckor pga något som någon sagt eller tyckt. Men nu vet jag återigen: Det ligger hos dom !! (Tack J)

Känns mycket lättare i hjärta och själ nu !!
Ok dom firar jul med dom: so what ?? Sen kommer dom hem till mig och vi ska ha det så mysigt.

Skum ?? Jag ?? Kanske !! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skum!!! Du inte alls, den naturligaste av dem alla....!