torsdag 25 december 2008

Här sitter man



Här sitter man på sitt feta arsle framför datorn igen *S* Verkar som resten av världen är ute på galej. (När man skriver galej är det ett tydligt tecken på ålderdom by the way)
Jag vet inte om jag hade velat varit ute idag, på ett sätt ja men på ett annat nej. Känns som om nejet väger tyngst. Känner mig liksom inte på humör för nånting. Känner mig helt tom och ensam på nåt vis. Är i en ruskigt känslig period nu märker jag. Tjurar över ingenting. Lästa go natt saga för barnen "Halvan och ambulansen" eller va den nu heter. Och jag började tjura. Fick ett sms när jag behövde det som mest idag och började tjura *S* Va är det med mig ??!!
I morgon ska P hämta barnen och jag börjar tjura så fort jag tänker på det. Men jag får trevligt sällskap av J på kvällskvisten i morgon och då hoppas jag att tårarna håller sig borta *S*
Och förhoppningsvis kommer M hit på lördag, vi skulle kanske ha lite tjejmys (hur lät det där) med vin och skvaller !!
Dejting planerna rullar på. Har två på G. Sen är det bara 14 kvar. Känns som om 20 var ganska många men jag får väl ligga i då. :D Men lite läskigt är det, hur vet man vem som är en våltäktsman/mördare/psykopat/stalker mm ???

1 kommentar:

Anonym sa...

you are special also very funny.
I think of you .
dating plan is creasy but funny. take care! you deserve a prince and only this one