tisdag 16 december 2008

Ska på konsert

I januari bär det av med tjejerna på konsert som gillar det även fast det är en kille som sjunger (pik till Paulina) ska se MIN KILLE uppträda i stockholm. Kul kul !!

Tack till världens bästa ex granne jennie. Har gråtit idag för att hon är så snäll. :)

Nu ska jag strax hämta barnen från dagis. Har varit på stan idag och hämtat ut deras julklappar. Hoppas dom blir glada.

Vi fick sovmorgon idag vaknade runt 07:30-08:00
Kom till dagis lite senare för Ludde ville inte klä på sig *suck* Sen gick jag och Jennie till hembygdsgården och fikade lite, sen gick jag ner och tränade, sen stan. Skulle ha träffat J men det bidde inget av med det idag.

Får se vart vi tar vägen efter dagis. Funderade på Ip och åka skridskor men det är för ruggigt väder för det. Kanske åker till momor eller så går vi hem, jag måste handla lite oxå.

Inga kommentarer: