lördag 20 december 2008

Nu vet jag va jag vill ha i julklapp

Hennes utseende !!! SÅ snygg att jag tror jag är kär !!


Nu till lite smått och gott:

Jag är ingen man måste imponera på med fjäsk, coola prylar, dyra bilar, pengar eller häftiga upplevelser. Det som impar på mig är självdistans, humor, fantasi, ödmjukhet, ärlighet och ett uppriktigt och vänligt sätt att behandla dom man har runt omkring sig.


Idag har vi hunnit med, biblioteket, leksaksaffären, vallonen, inhadling av lördagsgodiset och en lunch hos morfar. Nu sover Ludde, Hugo är paralyserad framför "thomas och draken" och kl 16 bär det av tilll fagerliden för lite friåkning med ett stort gäng härliga människor !!


Fan jag måste skaffa mig ett par skridskor !!


Ikväll hade jag tänkt att slå in julklapparna som ligger i garderoben. Det är tåg som det har tjatats om. Hoppas dom kommer att gilla det !! Har ju inte så mycket pengar men ibland räcker det lilla. Vill ju ge dom allt men som sagt, prylar impar inte på mig och jag vill inte att det ska göra det på mina barn heller !!


1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, visst är hon snygg, men har hon din personlighet???